Heb je een klacht?

The Lime Tree bewaakt de kwaliteit van haar opleidingen naar eer en geweten. Toch kan het zo zijn dat je iets niet goed vond. In eerste instantie vragen we je dat in te vullen op het evaluatieformulier van de training waaraan jij mee hebt gedaan. Ook kun je altijd de trainer hierover benaderen.
Toch kunnen er situaties zijn waar bovenstaand misschien niet passend is en je toch ergens je klacht wilt uiten. Voor dergelijke situaties hebben we twee medewerkers aangewezen:

Beide medewerkers zijn ook ISO 9000:2015 kwaliteitsmedewerkers.

Stuur een van deze medewerkers je klacht per mail. Wij dragen zorg voor de vertrouwelijke afhandeling van de mail. Je krijgt een bevestiging van binnenkomst van jouw klacht.

En dan?

Een van bovengenoemde medewerkers zal binnen 5 dagen contact met jou opnemen op de manier die jij prettig vindt (via mail of telefonisch). Daarna zal in samenspraak met jou worden besloten wat de beste route is naar een bevredigende oplossing voor alle betrokkenen.

Mediation

Heb je een klacht over mediation? Dan moet je je in eerste instantie wenden tot de mediator waar je contact mee hebt (gehad). Mocht je daar niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen dan staat de klachtenprocedure van de MfN tot je beschikking.